Bodycombat 53,25 kr

Tredje passet denna vecka och jag känner att jag börjar komma igång igen. Jag känner kärleken till träningen. Jag älskar det. Jag älskat att träna och jag älskar att jag älskar att träna! Synd att det ska vara så jäkla förgängligt! Tre träningsfria dagar och det är jävligt trögt att masa sig tillbaka till gymmet. Tur att jag omger mig med motiverande män som tycker att de är så vältränade att de kan psyka mig. Hemma är det Fredrik som klappar mig på magen (han har hört att det ger tur att klappa en buddha på magen) och på skolan är Niklas och nyper i mitt gäddhäng all the fucking time. Love you guys....
image127

Kommer ni ihåg att jag kände mig helt felklädd på bodycombat-passet i tisdags? Idag hade faktiskt instruktör-Ninva knallrosa top och piratbyxor, samma som jag i tisdags...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon kanske tyckte att du var rykande het i den outfiten och kunde helt enkelt inte stå emot att köpa en själv! ;)

2008-04-11 @ 10:45:22
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: fattygirl

Självklart var det så!

2008-04-11 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0