Bodycombat 49,92 kr

Jag håller mig till träningsplanen. Bodycombat igår och nu bär det snart iväg till spinningsalen. Bra! Nu när jag kommit igång med träning funderar jag på att ta serious action against min kost igen. Eller det är väl mest mackorna som spökar. Jag som egentligen aldrig brukar äta bröd, har köpt minst en macka på skolan i veckan + att jag ätit bröd till frukost flera dagar i veckan. Bröd rimmar på död = inte bra. Jag funderar faktiskt på att köpa på mig nåt pulver, typ nutrilett eller bara proteinpulver som jag kan dricka när jag sitter i skolan, så slipper jag slösa pengar på onyttigt skit bara för att det inte finns nåt annat att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0