Träningskille?

Imorse när jag satt där på spinningcykeln (snittpriser är nu nere på 798,75 kr btw) och tittade ut över StiLparkeringen så jag dem, flera stycken. De lyckliga som kommer hand i hand till gymmet för att träna tillsammans. Alla så söta, killarna är snyggt muskulösa och lite morgonrufsiga i håret och tjejerna är som små smala karameller i sina dansknutar. Jag kan inte ens bli bitter som en gammal singelnucka över att de är så snygga och har så liknande intressen att de följer varandra överallt. De är alldeles för gulliga, det finns ingen bitterhet i deras värld, allt är rosa och fluffigt, även om klockan är 8 på morgonen och det blåser småspik ute. Fantastiskt, alla borde ha en partner som man kan träna med! Lösningen på alla fläskiga problem! De verkar inte ens behöva träna speciellt hårt, stå och pussas vid en maskin verkar göra susen! Så vad tror ni är enklast för mig, försöka få med min kille till gymmet eller skaffa mig en helt ny kille? En som inte ser ut som ett enda jätteollon.

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0