Träningsfri dag

Tror jag iallafall, om jag inte får ett träningsil och drar iväg på pilates kl. 20.00. Vi får se. Jag har faktiskt aldrig varit på pilates, det är nytt på mitt gym. På ett sätt känns det dumt att slöa idag, imorgon är det ju mätning! Min förhoppning är att ligga kring -6 cm i veckan oxå, men jag tror att det börjar stanna upp litegrann. Men varför, jag har fortfarande a lot of flesh left. Nu känner jag iallafall att jag måste få i mig lite mat. Det blir lätt varmrökt skepparlax med peppar-creme fraishe och grönsaksmix av broccoli, ärtor och majs. Gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

har du tips på var man kan hitta sjyssta low-carb recept?

2007-09-24 @ 19:31:12
Postat av: Fattygirl

Tasteline har en del GI-recept. Och gillar man kokböcker så finns det 100-tals om GI i bokhandeln. Men jag freestylar en hel del =)

2007-09-26 @ 09:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0