Tissekasse

Sitter här och taggar inför träningen. Spöregnade hela dagen i Boden så jag ställde in mig på att det inte skulle bli någon träning. Men som ett under slutade det regna när vi började närma oss Luleå. Ett tecken från himlen att det är bäst för mig att jag rör på fläsket ikväll. Så jag ska. Måste äta lite innan, lunchen blev i minsta laget (en burk makrill i tomatsås och en banan). Inte för att jag känner mig speciellt hungrig längre, men jag känner iallafall när energin börjar tryta. Jobbet har varit bra idag, har lärt mig en del nya grejer och på lunchen shoppade jag en BH som visade sig passa som tissen i kassen (hann inte prova innan köp)! Bra Boden, första positiva upplevelsen, de har underkläder i min storlek på Lindex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0