Tacokväll

Ikväll blir det tacos med nätverket Heta Brudar inom Nordea. Hemma hos mig vilket innebär att jag måste röja undan lite. Ser ut som en riktig ungkarslya som det dessutom bor en tjej i med allt vad det innebär av stövelhav i hallen och brun-utan-solstänk i badrummet. Alltså hinner jag inte med någon träning ikväll. Och imorgon jobbar jag till 18.30 vilket innebär att jag troligtvis inte kommer att hinna träna då heller. Och sen är det fredag med jobb och after work planer vilket innebär att jag inte kommer att hinna träna då heller. Det går åt helvete den här veckan. Fattas bara att jag sätter mig i ett hörn och äter vetemjöl. Ikväll ska jag baka nåt flottigt till brudarna så att jag iallafall blir smalare än dem, moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0