Söndagspromenad

Vaknade kl. 9.20, klädde på mig och gick ut i skogen och promenerade i 55 minuter. Bra start på en förhoppningsvis bra dag. Nu blir det frukost; turkisk yoghurt 10 % (fett är bra!) och kanske äggröra eller kokta ägg. Oxå kaffe såklart. Ska sitta här och läsa reklam och älska den här dagen, för jag är inte det minsta bakis. Ingen alkohol kommer att förstöra den här dagen. Igår var Eva och Rolle och hälsade på, vi såg en zombiefilm som jag verkligen inte kan rekommendera (28 weeks later) och de åt blåbärspaj med vaniljsås och jag åt en nektarin. Jag lyckas väldigt sällan när jag bakar så det kändes inte som någon uppoffring när jag inte smakade min egenkomponerade paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0