På en jättepung sitter två grymma människor

Har precis slängt iväg ett mail till Linda och Peter, våra fantastiska holländska vänner. Skitbra att passa på när man är som bäst på engelska och som mest fylld av kärlek, dvs efter två glas rödvin. Känner mig sjukt nostalgisk just nu och saknar dem verkligen. Det är så jävla trist att inte de bor här, eller det som är trist är kanske egentligen att inte vi bor där... (det var minusgrader här imorse, jag har svårt att se några fördelar med det). Nej då föredrar jag jättefallosarna i Amsterdam. Jag vet att ni har sett den förut, men erkänn, man tröttnar aldrig på en riktigt stor och blank... nej, nu spårar jag ur. Ska vi säga godnatt?
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0