Latex

Ikväll åker latextightsen på och då är det party!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det jättekul ikväll, partygirl!! Bakismat absorberas upp direkt av alkoholen i kroppen och försvinner sedan ut när man går på toa, så man kan äta vad som helst! =) Har jag hört. Inte för att det är vetenskapligt dokumenterat men i believe it!
Kram o njut av vinet/kram kram!!

2007-09-21 @ 19:39:00
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Mari

halllo... kan inte skriva det här på min blogg för den läser ju min mamma haha ville bara berätta att ciggen här kostar 70kr!!!!! Tror det e dax för mig att sluta nu fan det e ju helt sjukt jag trodde sverige hade de dyraste ciggen.

2007-09-21 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0