Highschool swimmingpool

Har fortfarande lite ångest över att jag måste festa ikväll. Har varit och köpt sprit och cigg. Provrökte en halv cigg - det var ganska äckligt. Får se om jag blir mer röksugen efter ett par Highschool swimmingpool som drinken som jag ska dricka ikväll heter... Låter lite komplicerat tycker jag, men det är det absolut inte. Vodka, kolsyrat vatten och lime. Maximal fylla på minst antal kalorier. Återkommer med rapport om hur det smakade/funkade. Funderade ett tag på att dricka Skinny Bitch, bara för att jag älskar namnet (cola light och sprit). Men så kom jag ju på att det här med sötningsmedel är ju ingen bra grej om man kan låta bli... precis som alkohol då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0