"FÖRST!!"

Imorse när jag gick in på bloggen hade jag TRE nya kommentarer. Yes, äntligen! Det är så lätt att det börjar kännas trögt att skriva recept och tipsa om grejer och ställa frågor och till och med skriva ett hatinlägg om Göteborgs sätt att klä sig, om man verkligen aldrig får respons. Jag får inte tappa motivationen, jag tror verkligen på den här bloggbantningen. Grejen inom bloggkommentarsvärlden just nu är att skriva "FÖRST!" när man tror att man har postat den första kommentaren på det inlägget. Så jävla idiotiskt, men ni är välkomna, jag har typ 40 inlägg som ingen har kommenterat. Just du kan bli först!


Kommentarer
Postat av: marie

JAAA, JAG VILL BLI FÖRST, JAG VILL BARA SÄGA KÄMPA PÅ.

2007-09-11 @ 10:09:41
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0