Busy

After Work-buffén på Magma igår var fantastisk! Jag åt rökt lax, två olika sorters kyckling, fetaost, mögelost, brie, fläskfile, keso, majs, sallad, alspånsrökt fläskkarré, gratinerat polenta, räkröra, cloleslaw...ahhh. Sen gick vi vidare till Invit och där var de så klart, damerna från återvinningen. Skrikiga och aspackade. Känns nästan som om jag var en av dem igår, jag är sjukt seg idag. Sitter och slökollar på Idol från gårdagen och undrar hur fan jag ska få dagen att gå ihop. Har lovat mig själv att jag ska träna idag, skulle även vilja ta en promenad då det är sol och fint väder ute, ska plugga, byta i Doris bur, ta en sväng till stan och kolla nya Indiska och så ska jag till svärmor och äta middag. Jag tror till och med att hon förväntar sig att jag ska sova över. Hur ska jag hinna med allt detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0