2-3 till Miss Piggy

Gick hur bra som helst att fika luft igår. Mina två väninnor och kollegor fikade oxå luft, så då var det enkelt! Men faktiskt så köpte jag en påse Läkerol Giants igår. Jag har tänkt börja unna mig lite Läkerol sen, när jag har fått bort lite späck. Så man kan säga att jag övade mig igår. En gång är ingen gång. Men Läkerol Strawberry Liquorice... a taste of heaven... Och när jag tänker efter så syndade jag ju mer igår. Var inte på gymmet och jag rökte två cigg. Nu är de slut iallafall, det där förbannade paketet som jag köpte inför förra helgen. Jag gick en timmes promenad igår, och jag fikade luft. 2-0! Men så blev det cigg, Läkerol och ingen träning... That makes it 2-3 to Miss Piggy on the left shoulder!
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0