1597,50 kr/tim

Yes, nu är jag nere i 1597, 50 kr per timme på gymmet! Afro powerdance lunchpass idag, lagom träning tillsammans med promenad till gymmet och hem. Totalt nästan två timmars motion. På vägen hem såg jag att skogen fortfarande är full med blåbär. Polacken i mig blev yr av lycka och bestämde sig för att vi nu ska ut en sväng och fylla frysen! Lyssnar på Liza Marklunds senaste "Livstid" så timmarna riskerar att flyga iväg. Kl 18.30 är det middag hos svärfarmor, men jag är nog tillbaka till dess iallafall...

image18

Kommentarer
Postat av: marie

vad duktig du är med motionen.blåbären ser goda ut, nu ska jag hämta min dotter 6-år och kolla i hennes hår och kamma,jag ryser redan.

2007-09-11 @ 16:15:33
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Den där afropowerdancen, är det nåt? VAD gör man egentligen förutom att försöka skaka D-kupa som man inte har? Jag sitter i valet och kvalet att köpa ett stil pass-kort eller endast gym nämligen. Hm.

2007-09-11 @ 23:44:12
Postat av: Fattygirl

Då blev det ett enkelt val för dig Ann-Sofie... det går tydligen inte att välja bara ett gymkort, för att få tillgång till styrketräning måste du köpa Guldkortet (och då ingår pass oxå). Se här: http://www.stilsportcenter.se/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=90

2007-09-12 @ 08:47:21
Postat av: Ann-Sofie

Ja det var det djävligaste...

2007-09-12 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0