Vilket nederlag!

Jag har i minst fyra veckor tänkt att onsdagsspinning kl 07.00 är en jättebra idé. Igår kom det till och med så långt att jag packade en väska med duschgrejer och ombyte. Men jag klarar det fan inte! Klockan ringde 05.45 imorse (läs: i natt!), jag vaknade, låg och funderade och försökte peppa mig själv, gick upp och tittade ut genom fönstret. KOLSVART! Det går inte att motivera sig att ge sig ut och promenera en halvtimme till gymmet i kompakt mörker. Och sen efter spinningen ska man iväg till andra sidan stan för att stämpla in på jobbet kl 8.45. Jag klarade det inte idag heller. Men nästa onsdag måste jag nästan gå, för mitt dåliga samvete börjar tära på mig. Jag känner mig värdelös, vafan det är ju uppenbarligen folk som spinnar kl 07.00, varför kan inte jag göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0