O´Learys

Behöver jag nämna att Skellefteå vann över Luleå igår? Ohoj, vilken trevlig stämning det var hemma hos oss efter matchen (Fredrik är Luleåsupporter, som ni kanske vet... och halvfinne, vilket förklarar hans temperament). Han gick inte ens att muta med julmust utan skulle absolut bete sig som om någon hade dött hela kvällen. Men det var det värt!

Middagen på O´learys kommer dock att gå till historien som min första middag då jag måste gå hem för att jag har kramper i magen av hunger. Jag beställde en Garden Park Club Salad utan pasta och rödlök. Jag får den minsta sallad jag har sett (tar man bort pastan kanske man kan addera några extra salladsblad för 129 kr) men med en halv gul lök i mitten. För det ville jag säkert ha istället när jag inte ville ha rödlök... Ska jag gå dit igen ska det vara under pistolhot eller för att se en jävligt viktig match. Eller okej, för att äta Mexican Fried Ice, som är den gudomligaste efterrätten i världen, om jag nu bestämmer mig för att återigen bli en sockerjunkie.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-30 @ 12:36:22
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Elin

hehe...
tyvärr så gjorde dom det ja. Karln spelar i Boden så jag hinner ju inte se mycket annan hockey än dem nuförtiden. Förr satt jag bänkad varje match som luleå hade. Fick säsongskort från jobbet.

2007-10-30 @ 14:01:57
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0