Måste man duscha?

Alltid samma sak, jag tränar med glädje, det är inga problem. Det jobbiga kommer när jag kommer hem igen. Åhh, jag måste duscha... Okej, om det är på kvällen, då kan man bara gå och lägga sig sen. Men nu, mitt på dagen! Förutom att man blir så jäkla blöt, så är det en jävla cirkus varje gång. Raka sig, tvål, schampo, balsam, ut ut duschen som en frusen hund, en sväng med duschskrapan, brun utan sol, deo, hårtork, dust it, pusher, hårspray, dagcreme, foundation, concealer, ögonbrynspenna, solpuder, böja upp ögonfransarna, mascara, eyeliner. Och just det, kläder oxå! Men det måste jag vänta med till BUS:en har torkat. Helvete vilket jävla jobb!

Och jag är inte ens transa.


Kommentarer
Postat av: En annan emma

Man måste duscha, däremot behöver man inte sminka på sig en mask efteråt. Man är sjukt snygg ändå!

2007-10-22 @ 14:33:59
Postat av: elin

nej man måste inte..man kan ju ta en raggardusch då och då! men sånt ska man inte skryta med.

2007-10-22 @ 17:33:39
URL: http://enligtelin.blogg.se
Postat av: Emma (fast en annan emma än den andra emma)

Skönt när man är ledig och en dusch verkligen bara är en dusch!

2007-10-22 @ 18:10:42
Postat av: Fattygirl

Lite förvirrad av alla Emmorna, men jag håller med er alla! =) Idag blev det mössa, och rött läppstift efter duschen. Snabbfix!

2007-10-22 @ 21:52:26
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0