Jag sov för länge

Det blev powernap. Eller det var meningen att det skulle ha varit en powernap, men istället sov jag nästan en timme och vaknade och visste varken vem jag var, var jag var, varför jag vad där och vilken tid på dygnet det var... Rätt jobbig känsla som inte direkt går att koppla ihop med den där powerkänslan som jag var ute efter. Jag är nu, en och en halv timme senare fortfarande helt körd. Oxå hittar jag den här bloggen... och jag vet inte om den är motiverande eller om den tvärtom är en parasit på allt som kan kallas energi. Kan man träna så där mycket? Jag är stum av beundran. Springer 21 kilometer kl 8 på morgonen, kommer hem och bildbloggar om sina blodiga fötter... Och något inlägg senare om 7 kg som måste bort. Kan man behålla kroppsfett överhuvudtaget när man tränar så där mycket? Kan man behålla ben och muskler när man tränar sådär mycket eller faller allting bara ihop till en pöl av överträning till slut?

Kommentarer
Postat av: Maria

OK då. Vi kör! Du spinning och core, jag Bodystep. Satt nyss och tänkte på hur kul det skulle vara att ha en träningskompis idag när motivationen inte är på topp, men då leker jag att jag har dig!
Go girl, kram kram!

2007-10-02 @ 18:02:49
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Emma

Tycker det är lite "sjukt" att träna sådär hårt flera gånger om dagen ändå... har läst den där bloggen nåt år eller så :P

2007-10-02 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0