Helt körd i botten

Min energi ligger verkligen på minus just nu. Har varit sjukt hurtig Nordea-representant hela dagen. Har varit tävlingsledare för nästan 100 pers tillsammans med mina två kollegor. Vi snackar hurtighet i stil med Gunde Svan på speed... jag är helt slutkörd. Jag är inte den som brukar slarva med maten men jag har knappt ätit nåt idag heller. Lite sallad med ananas och oliver från kårens salladsbord vad det enda som passade min kosthållning och imorse gapade ägghyllan i kylskåpet tom, så jag har troligtvis en bit kvar för att täcka mitt dagliga intag av protein. Träffat många trevliga människor idag, folket från Studentkortet skulle på after work ikväll och jag tror att grabbarna ville ha med oss... After work-buffé låter skitgott, kan man ta med hem och äta i soffan framför tv:n?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0