Förbannade förbannade C3

Köp aldrig någonsin någonting av märket C3. De säljer vattenkokare och såna elektriska hushållsgrejer. Inom loppet av ett och ett halvt år har vi haft tre stycken C3-perkulatorer (kaffebryggare alltså). Nu håller även den tredje på att vilja bli reklamerad. Det visar den genom att brygga kaffe som smakar kokt vatten och endast kokt vatten varje morgon. För att inte tala om när man brygger mer än 4 koppar (maskinhelvetet är gjort för 6 koppar), då är både färg och smak = vatten. Jag kanske köpte fel från första början, jag ville ha en kaffebryggare, men tog en vattenkokare? Det kanske är min optiker jag borde vara förbannad på istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0