Tack Posten!

Postade ett brev till CSN förra veckan. Några dagar senare hittade jag frimärket som jag borde ha satt på kuvertet i myntfacket på min plånbok. Kul, det kommer ju säkert att komma fram... tänkte jag och började leta på csn.se för att skriva ut en ny blankett och posta igen. "Denna blankett går inte att beställa, kontakta CSN" stod det under beskrivningen för den blankett jag behövde. Helvetes fan, tänkte jag och var inte speciellt sugen på att sitta i telefonkö i fem timmar. Men så idag, vad kommer med posten! En bekräftelse från CSN att de har ändrat på mitt studielån! De fick brevet trots att det saknade frimärke. Tack Posten för att ni bryr er om fattiga studenter! I love you!

Postens logotyp - Till Startsidan Posten.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0