Studentlivet på en pinne

Plugga plugga plugga... Tänkte inte plugga så himla mycket idag utan passa på att vara med Fredrik när han är ledig. Jag går upp kl 07.30 och pluggar. Han vaknar 10.30 och sätter sig och spelar xbox. Jag slår in present till Jennie (ska på 26-årskalas ikväll!) och pluggar lite till. Fredrik berättar att idag är det minsann en fullspäckad sportdag. Kl 14 sände canal+ nån fotbollsmatch som inkluderade Arsenal, nu är det Färjestad-Luleå och 18.30 börjar Skellefteå-Timrå. En heldag med plugg för min del alltså... Och när Skellefteå börjar Timråslakten måste jag börja fixa mig inför kalaset, så den matchen hinner jag inte se.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sånt är sambolivet :P

2007-11-03 @ 18:06:18
URL: http://kapitel2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0