Ska vi gifta oss?

Lars Winnerbäck igår var sagolikt bra. Jag älskar den där mannen. Men vet ni vad?! Han hade nyckelkedja! I övrigt så var han så jävla härligt sexig som en rödhårig man kan vara och han sjöng som en gud såklart. Han spelade till och med Du hade tid. Det hade jag inte väntat mig. Däremot hade jag väntat mig att Miss Li skulle vara med, men det var hon ju inte. Men whatever... Kontentan av allt: Fan så jävla bra!!!
Ska vi gifta oss? Jag hade velat möta dina demoner och se om de finns på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad avundsjuk jag är!!! Jag älskar, älskar Lars Winnerbäck, har alla skivor, bäst av alla låtar är Kom änglar. Har sett honom typ fyra gånger, men nu var det några år sedan sist.
Lasse for president!

2007-11-16 @ 16:24:29
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Fattygirl

han spelade såklart kom änglar igår, men jag gillar inte den så himla mycket... är lite för mycket nödrim i den låten tycker jag.

2007-11-16 @ 22:27:40
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0