Cesarbanketten

Vilken trevlig kväll! Det var cabaréunderhållning med trollkarl, eldslukning, dans och ABBA-, Grease- och discomedley. Riktigt bra underhållning! Och trevliga människor, vi satt bredvid ett gäng från Manpower och några galna rättsvetare. Maten då? Njaa, jag hade hellre ätit kolhydraterna och sockret i form av en 10 bitars sushi eller varför inte ett Max Suprememål? Till förrätt var det rentoast (en väldigt knaprig toast, brödet var stenhårt) och cider eller öl till. Varmrätten bestod av fyllda färsbiffar med ungsrostad potatis och morötter med någon sås. Rött vin till.  Det var gott förutom att morötterna flög runt överallt eftersom de var ganska råa och omöjliga att sticka gaffeln i. Till efterrätt var det 2000-talets paradefterrätt; pannacotta med hallon. Det på menyn som jag var mest imponerad av var att till kaffet fick man välja mellan tre olika avecer; Baileys, päronkonjak eller whiskey. Nästan nobelmiddagklass på det! Nästa sittning: LUSSE 8 december.
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Lusse utan mig, det gar ju nastan inte? Jag vill oxa va me!

2007-11-22 @ 13:00:05
Postat av: Fattygirl

Jag vet! Det känns lite sorgligt att inte du kommer att vara med!

2007-11-22 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0