BodyCombat 118,33 kr

Tips på bra uppvärmning innan gymmet: Gå hemifrån 5 minuter senare. Om du vet att passet börjar om 30 minuter och du har 30 minuters promenad till gymmet betyder det att du går 25 minuter innan. Det betyder att du får springa. Precis vad jag fick göra igår, men det gjorde inget. Det var perfekta förhållanden för utomhuslöpning igår. BodyCombat var skitkul som alltid. Annan ledare, Elin, vilket var väldigt bra då hon förklarade sparkar och steg väldigt bra. Hon kanske inte såg lika cool ut som Ninva, men hon visade väldigt tydligt. Men jag blev inte speciellt trött och egentligen är jag nöjd över det. När det gäller intstruktörer har jag märkt att det bara är galningarna som verkligen lyckas trötta ut mig. Det är väl ett bra tecken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0