Bankettfunderingar

Idag får jag veta om jag ska gå på Cesarbanketten på onsdag. Lite halvtaskig framförhållning, får se vad jag ska hitta för gammal trasa att ha på mig... Det ordnar sig säkert, men så är det ju en sak till: Maten! Jag kan ju inte räkna med att förätten ska bestå av avokado, varmrätten är fläskfilé utan potatisgratäng med sallad och efterrätten är osötade hallon. Jag kan inte skämma ut mig genom att peta i maten, Luleås näringsliv är ju på plats. Jag får väl äta hela menyn helt enkelt. Ett trendbrott efter 14 veckor... Känns lite jobbigt, men jag är ganska övertygad om att jag kommer att överleva.

Kommentarer
Postat av: elin

det där är du så jälva värd emelie! Kör hårt för en kväll=)

2007-11-19 @ 12:54:40
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0