Lat

Jag fick min chans att träna idag, men jag tog den inte. Det blåste småspik ute och jag var tvungen att gå direkt efter att jag kommit hem från universitetet för att hinna till aerobic 2 som startade kl 16.00. Så dagens fysiska aktivitet slutade med cirka en timmes promenad till och från plugget. Känner mig lite sliten i kroppen sedan veckans tidigare träningspass, så kanske var bra att vila lite ändå. Min kosthållning känns inte som den bästa, födelsedagsfrukost, sen blev det en geggig lasagne på kåren, täckte över den med sallad och majs (vilket gjorde den ätbar). Trerätters middag väntar snart, svärmor kommer med bland annat fläskfilé... tack och lov är hon, precis som jag GI-frälst, så det behöver inte bli så himla onyttigt. Har städat hela lägenheten (försökte bränna lite hemma när det inte blev nån sväng på gymmet idag) för att hon inte ska ha nåt att klaga på. Men jag vet att jag inte kommer undan hennes pedantiska hökögon, ska bara bli spännande att se vad hon ska upptäcka för dammkorn som inte jag har städat undan redan...

Mina presenter till My Love blev väldigt uppskattade, även om jag tyckte att de var rätt kassa. En stock Röda Lacket lössnus, en Gillette Fusion och valfri middag på restaurang.

Sökte egentligen en annan bild, men hittade denna, får bli dagens: "Hur gör jag för att se ut som du?"
En vild gissning är att lösningen inte är att hoppa över träningen och käka trerätters... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0