JAG HAR FÅTT JOBB!

Jag fick det jobbet jag sökte! Är jätteglad, det här känns verkligen som en chans för mig. Det kanske inte är värsta grejen, men för mig så passar det så himla bra just nu! Äntligen lite uppskattning för det jag är och det jag gör! Saker har varit så pissiga utbildningsmässigt de senaste månaderna att jag förtjänar det här soo much.

Har tagit fram cykeln idag och trampat runt på den i 2 timmar. Istället för gymmet åkte jag till stugan och solade. Är lika trött som efter en eftermiddag på gymmet, så det tog nog lite ändå. Motvinden på vägen mot Kallax var lömsk och obehaglig, men jag trampade på. Och jag ska även bekänna mina svarta handlingar idag: 1 marlboro light och 1 kardemummafinskorpa. Shame on me! Men en sak ska ni veta, de var jävligt goda, båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0