Hurtbullerapport

Är faktiskt sanslöst nöjd med mig själv idag. Inledde som jag skrev med en timmes morgonpromenad, klockan 16 var det Bodystep, klockan 17 Bodypump och sedan en halvtimmes iskall promenad hem. Det enda jag kan säga är: You go girl! Känns faktiskt som att jag förtjänade scones med färskost och sylt på Waynes idag... tackade senare nej till en pistagebulle som såg sinnesjukt god ut. I övrigt blev det inte så mycket näring idag, missade lunchen (om inte scones och en halvliter kaffe räknas som lunch?) och var tvungen att äta en Gainomax Bar innan jag kastade mig in i studion. Vet inte om de är nyttiga eller ej, men min känsla säger NEJ. Alldeles för söta och goda... nyttiga bars ska smaka spånplatta enbart.


Ensam ikväll. My Love spelar poker i en annan del av stan. Rätt skönt att bara slappa och ta det lugnt, tänker måla naglarna och smörja in mig i lite BUS... om jag orkar... träningen tog på krafterna. Ska inte se Let´s Dance iallafall, det är en sak som är säker.


Karin är dagens motivationsfaktor. Bodypumpledare (fan, de styr mitt liv, jag är kär i varenda en!) som faktiskt har riktigt schysst kropp, har inte riktigt tänkt på det tidigare. Och hon är göteborgsgo, utan att bli för jobbig. Svår balansgång där, inte lätt att vara göteborgare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0