Godaste lunchen!

Godaste lunchen intas så klart efter träning; Blå Bands skärgårdssoppa med några extra surimisticks och till dessert hallon och keso tillsammans med en balja kaffe. Skönt att ha gjort bort träningen redan nu, har man hela eftermiddagen och kvällen kvar till annat. Bodypump och en hel del powerwalking (till gymmet och hem + 40 min på löpbandet = cirka 1,5 timme). Känns bra för jag kände mig tjock idag på gymmet...konstigt det där, ibland känner jag mig som en riktig fitnessgudinna i asbra form, men ibland känner jag mig som en dassig formfranska... Och idag var nog en av de sistnämnda dagarna. Inte imponerad av nya koreografin heller...eller det är ju same shit varje gång, men nya musiken då. Första benlåten var t ex nån knäpp remix som jag möjligtvis skulle ha kunnat höra i P:s gamla skrotmerca på den tiden han hade bil...

Nu måste den där baljan intas, känner tröttheten komma smygandes! Sen ska jag fixa lite snygga länkar till detta inlägg. (haha, kul att jag anstränger mig, för 0 läsare=) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0