Stadium har julfest

Mobilen ringer.
Jag: Hej!
Oljud.
Fredrik: Hej!
Jag: Är ni på Invit eller?
Mera oljud.
Fredrik: Ehh, aa. Vad heter den där drinken du brukar dricka?
Jag: Menar du Rasberry Mohito?
Oljud. Blomman skrålar i bakgrunden.
Fredrik: Vad sa du?
Jag: RASBERRY MOHITO!!
Fredrik: Asså, det är den med massa grönt i, blad och mint och..?
Jag: Ja, det är den. Be om en extra söt!
Fredrik: SÖT? Jaha.. Rasbe...vad sa du att den hette?
Jag: R-A-S-B-E-R-R-Y M-O-H-I-T-O...
Fredrik: Hallon alltså?
Jag: Ja. Hejdå. Ha så kul.

20 sekunder senare. Mobilen ringer.
Jag: Jaa..
Oljud.
Fredrik: Hej, asså vad sa du att den hette nu igen?
Jag: Rasberry Mohito. Ska du verkligen ha en sån?
Fredrik: Ja, jag tror det. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0