Frukost

Jag är tillbaka från en mycket intressant resa till Holland. Där bestod min frukost de flesta dagar av chokladkex med jordnötssmör och vanilj-choklad strössel på, överblivna chips, kaffe och några glas fanta alternativt dr. pepper. Därefter tände jag gärna en cig och tänkte på vad jag just åstadkommit.

Idag är min första morgon hemma i mitt eget kök, det är min första morgon i min nya episod av mitt liv. Jag kallar den Rehab. Detta äter jag till frukost i detta nu:
Kaffe med mjölk (Katrin Schulman säger att man bajsar bra av kaffe och det är bra tycker hon)
Ett glas LOKA citron (vatten är bra, jag är rätt kass på att få i mig tillräckligt med vatten)
En burk makrill i tomatsås (med salt så klart!)
Eventuellt en nektarin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0