Rapport från jobbet

Sista dagen på detta jobb, om inget oförutsett inträffar. Så jäkla skönt, kankse man slipper gå upp 5 kg i sommar, bara för att man jobbar i en jävla kiosk. Dessutom finns det ingen luftkonditionering, så 30 grader är ingen ovanlighet. Gissa om man bara vill kasta sig över mjukglassmaskinen, och helst svälja den hel?! Men inte denna sommar, i år ska jag hålla mig smal och sval. Det är ett löfte.

Mätte mig ju imorse, men orkade inte kommentera. Kändes inte bra imorse, hade blivit smalare på vissa ställen, bredare på andra... handlar ju typ om millimetrar, men ändå. Inför nästa mätning har jag nog som mål att bibehålla nuvarande shape bara. Ska ju till fjällen och lär inte hinna med så mycket träning. Ska till fjällen men tre grabbar dessutom, vilket innebär att det inte bara kommer att bli grönsaker och bulgur i pannorna...

Fy skäms: 6 st brända mandlar, så förbannade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0