Helgen i bilder

Har varit en härlig välförtjänt helg efter fem dagars arbetsvecka (visst blir man lite bortskämd av alla röda dagar?). I fredags tog vi långlunch och gick på Sias utförsäljning. Blev lite sugen på den sjuka noshörningslampan, köpte inte, men nu när jag ser den igen inser jag att jag kanske måste förbi en sväng imorgon igen. Är den kvar är det meningen! Fredagskvällen spenderades på café opera. I lördags var det grillning och Eurovision hos Mari och Tomas. Vi skålade och skrålade för varje 12:a som Loreen plockade hem! Vilken seger!! Och idag då: stekt fläsk i Grynkvarnsparken hela dagen, sprungit personbästa på 3 km (14:52 min) och målat naglar på grönbete framför big brother. Nu hoppas jag på Hanna J som vinnare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0