Äsch!!

Vet inte om jag ska se det som ett nederlag, olycksfall i arbetet eller inse att min plan inte var superbra. Med min ökning på löpningsfronten skulle jag ha sprungit i 53 minuter idag... Men ni ser ju, totalt död efter 40 min! Hade alla odds emot mig idag: "mitt" löpband var upptaget så jag fick springa på det andra, sämre bandet. Mina grymma löparstrumpor var i tvätten, så även mina träningstrosor. Hörlurarna är paj, bara den ena snäckan fungerar. Och mina vader skrek för varje steg jag tog efter benpasset igår. Så stackars mig alltså, men jag kanske inte ska hänga upp mig så mycket på antal minuter, ett kortare pass är ju oxå bra. De brukar oxå ha tendensen att bli fler. På lördag tar jag den förbannade 53-minutarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0