Årets andra helg

Helgen har bjudit på jättetrevlig tjejutekväll; middag på Patricia, drinkar (well, jag höll mig till vin) på Bauer och avslutningsvis sunkhäng på Fenix. Igår kväll var vi på bio, Hamilton, som var över förväntan trots att jag hade ganska höga förväntningar. Förutom Persbrandts "superkropp" var ljud och övriga effekter (explosioner och blod, blod, blod...) det bästa med filmen. Passar att se på bio, så missa inte! Idag: en söndag fri från söndagsångest ! Ikea, lite jobb och gymmet i två timmar. Fick avbryta min löpning för att möta upp Fredrik, så med en ofrivillig paus skrapade jag ihop dagens 35,20 min. Gick bra att springa idag med, styrketräningen efteråt gick kanske lite segare men vi kämpade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0