Vad hände här då?

Testar mina gränser ikväll... Sitter just nu på tunnelbanan själv med en knallorange-röd peruk som enda sällskap. Känns som att jag är 14 år igen och så osäker och med så dåligt självförtroende att det gränsar till torgskräck! Varför gör jag då detta; jo vi har en tjejkväll med räkor till sjöss och klädkod " the most colorful you". Vill även tillägga att även om min top är svart är mina byxor knallorange, skorna indianmönstrade i tusen olika färger och naglarna är tonade i regnbågens alla färger, från grönt till lila! Love it, men det här med peruken är trots allt en prövning...

(skrivet i lördags kl 17.50)


Kommentarer
Postat av: Taxen

Så himla modigt ju! Och snygg var du!:)

2012-08-14 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0