En stor prestation

Vad ni ser på bilden är displayen på det löpband som jag utfört stordåd på idag. Jag har sprungit utan uppehåll i en timme! 60 minuters en fot framför den andra... Som ni ser anges distansen i miles istället för kilometer så jag hade inte någon bra uppfattning om hur långt jag sprang. Kollade på nätet när jag kom hem och 5,863 miles är nästan 9,4 km. 600 meter från målet att springa en mil! Hade jag vetat det när jag stod på bandet hade jag nog kämpat på ytterligare några minuter, men det får bli Milen en annan gång. Känner mig iallafall sjukt nöjd med mig själv. Nu ska jag ut och kompensera hurtigheten med lite vin, fondue och dekadens!


Kommentarer
Postat av: Mari

Grymt bra! Tjejmilen nästa...

2011-10-02 @ 11:52:36
Postat av: Elin

Mäkta imponerad! och du inspirerar=)

2011-10-03 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0