Skiftbyte i partyfabriken

Lugn hemmakväll för mig denna lördag. Har haft äran att ha Elin Holma hos mig sedan i torsdags så jag har fått min beskärda del av aktiviteter, restaurangbesök, McDonadsfrukostar och några glas vin slank visst oxå ned! Vi var även och tränade i fredags så det är inte bara förfall vi ägnat oss åt. I förmiddags överlämnade jag dock henne och hennes resväska av modell flyttlass till Luleå igen. Ikväll är det Fredrik som är ute och svirar, julbord med jobbet på Långbro Värdshus. Har tyvärr inget bildbevis trots envisa försök (han ville inte bli fotad) men han svirar ikväll iförd tredelad ny kostym! (Vanlig klädsel brukar vara jeans och t-shirt, vilket förklarar utropstecknet). Tänkte att mamma Annika skulle få se sin tjusiga son här på bloggen men det tänkte inte Fredrik, här är iallafall kavaj och byxa, tyvärr inte västen i samma tyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0