I maktens korridorer



Ett fast handslag

I helgen var jag på studiebesök hos Märta Bajsproduktion ABs huvudkontor. Lilla VD:n var lite svängig i humöret från och till men skötte sig exemplariskt under nattskiftet, vilket jag uppskattade väldigt mycket. Det mesta knorrandet berodde nog på att arbetarna inte presterade tillräckligt snabbt vid huvudstationerna Bröst 1 och Bröst 2, samt vid slutsprojektet Blöjbytet. "Målsättningen är hög i företaget och då gäller det att ställa höga krav på sina underordnade, därför har jag installerat ett larm som utlöses vid minsta missnöje", säger lilla VD:n i ett pressmeddelande. Drivkraften hos de anställda verkar vara det leende som lilla VD:n delar med sig av när arbetet skötes någorlunda rätt.
 


Friskvård med fokus på nackträning är viktigt i företaget. Därför har man låtit installera ett gym på vardagsrumsgolvet.


Kommentarer
Postat av: Elin E

Ja mer slavlikande förhållande för arbetstagarna får man ju leta efter=)

Tack för en mysig helg, kom gärna och praktisera fler gånger=)

2011-03-29 @ 16:32:17
Postat av: Emma H

Haha, vilket underbart inlägg! =) Och vilka otroligt vackra ögon hon har!

2011-03-29 @ 17:51:05
Postat av: Fattygirl

Det kommer jag absolut att göra!

2011-03-31 @ 07:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0