Tisdag

Tisdag kväll. Alltså jag har fortfarande träningsvärk sen jag gjorde plankan, kobran och hunden i yogaklassen i fredags. I fredags. FREDAGS! Det här är det orimligaste jag varit med om när det gäller ihärdig träningsvärk. Tänkte verkligen ta hissen ner till -5 för ett nytt pass idag, men så drog mitt sista kundmöte ut på tiden och därför hänger jag istället i köket med ett glas vin, fläskfilé med mozarella och tomat i ugnen och Filip och Fredriks podcast i iTunes. Nästan lite helgkänsla, men så är det ju tisdagkväll. Tisdag som är det nya onsdag. Och då menar jag onsdag i egenskap av lill-lördag.


Kameran i datorn fångar inte riktigt verkligheten alla gånger, eller tror ni att jag haft dödsrockarsmink på banken idag? En centimeters kolsvart eyeliner under ögat. Lämpligt. 



And this is where the magic happens...

Trevlig tisdag på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Attans, jag missade ju att hoppa av i Årstaberg när jag var på väg hem från jobbet.. det brukar ju vara så på tisdagar.. och se nu vad jag missar!

2011-03-01 @ 20:22:45
Postat av: Fattygirl

Ja, jag hoppas att du lär av ditt misstag och aldrig gör om det. Maten var grym faktiskt! Gjorde mos på blomkål OCH broccoli med philadelfia vitlök och örter. Om helgens blomkålsmos var helt okej så var detta fantastiskt!

2011-03-02 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0