Myskväll! Not.

Man trixar och försöker... Trevlig middag med favoriten Italiensk lövbiff och rödvin. Men ändå hör man "Dra åt helvete din jävla fitthuvud! Din sopa!!" efter en halvtimme. Vad som pågår här på Konstgjutarvägen? Ja, det är ju semifinal Luleå-Skellefteå AIK i slutspelet... och även om min temperamentsfulle honey inte skriker direkt på mig så får man ju inte heller något svar på sina funderingar och small talks här i soffan. Ska bli rätt skönt att inte se kommande två helgmatcher tillsammans, då är jag uppe i Umeå med babyspya på axeln!


Kommentarer
Postat av: Elin E

jag ser till att hon är välfylld när du kommer så ska du se att det där med kräket på axeln ordnar sig=)

2011-03-25 @ 06:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0