Balkongfix


Helgen bjöd inte på något vidare fantastiskt väder så jag har ägnat mig åt balkongfix. Målat lecablocken och gått loss på Ikea i jakt på lite mysfaktor till ballen. Saknar lite vår inglasade balkong vi hade uppe i Luleå då man verkligen kunde gå loss med växter, kuddar och filtar till förbannelse utan att ta hänsyn till väder och vind. Om man har vanlig öppen balkong som vi men ändå vill ha lite kuddar ute är mitt tips att stoppa innerkudden i en plastpåse eller kasse innan man trär på överdraget. Kudden slipper bli som en indrängt tvättsvamp och överdraget torkar relativt snabbt om det skulle råka komma en skur.


Kommentarer
Postat av: Emma H

Fan vilket bra kudd-tips!! Det ska jag absolut komma ihåg till min egen balkong (då jag väl har någon =P)

Thank You, miss Handy-woman!

2011-06-21 @ 21:57:42
Postat av: Elin

ja helt fantastiskt vilket bra tipps. Jättemysigt ser det ut att vara på balkongen. kanske får man ta sig ett litet glas vin där sen i sommar=)

2011-06-22 @ 22:25:27
Postat av: Fattygirl

Ja det går alldeles utmärkt att bjuda in sig själv till ett litet glas vin på balkongen!



Emma: Får du nån balkong i Uppsala kanske?

2011-06-23 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0