Smaskens!


Igår firade jag och Fredrik 9 år som ett par. Fattar ni hur länge det är? Om vårt förhållande var en skolelev som började ettan när vi blev ihop så har förhållandet nu gått ut nian. Sjukt när man tänker på det så! Och jag hade just gått ut 9:an när vi blev tillsammans... Detta skulle ju givetvis firas med lite god mat och hemmamys. Fredrik valde vad jag skulle svänga ihop och när hela anrättningen är på väg in i ugnen så slår det mig. Det blev vagina-kyckling till middag. Till denna estetiska anrättning åt vi flensostgratinerat blomkålsmos. Blev en trevlig kväll! Meddela mig om ni vill ha receptet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så fint! jag vill ha recept=)

2011-07-06 @ 22:31:47
Postat av: Elin

Va trevligt! Då kan man säga att ni gjorde bort förspelet under middagen så efter efterrätten var de bara att kliva rätt in i andra halvlek ;) Grymt rolig maträtt. Du måste ställa upp i "Halv åtta hos mig"!!! Ture Sventon (vet inte vad han heter på riktigt) kommer bli helt till sig när han läser upp menyn. Jag ska försöka hjälpa till att komma på nån passande efterrätt som du kan servera. Vad sägs om "Ormgrop med tropisk nektar av..." nä usch jag vet, jag är så snuskig!! :) Njut av varandra för jag tycker att ni två är en match made in heaven. Puss

2011-07-08 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0