First we take Alanya, then we take Berlin...


Lackade totalt på att sitta och söka efter solresor till hyfsat okej pris, jag betalar inte 6000 kr för en vecka på ett tvåstjärnigt hotell i Bulgarien... Nu har vi bokat en resa till Berlin istället. En mitt-i-veckan-resa 1-5 augusti där hotellet gick på en dryg tusenlapp för oss båda och flyg med ryanair för 2550 kr. Måhända ingen beachgaranti, men omväxling förnöjer och jag slipper nog även de störiga turkarna som säljer dolce gabana-fejkjeans i sina miljarders stånd.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tackar ödmjukast för att inte längre behöver mötas av vaginakycklingen när jag besöker din blogg! ;)



Mysigt med Berlin! =)

2011-07-19 @ 11:35:37
Postat av: Fattygirl

Jag bjuder på den nästa gång du kommer på middag! =)

2011-07-20 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0