Det är krig.

Fy satan vad trött jag är! Fredrik lyckades verkligen med sitt mission för gårdagskvällen, att gå ut, komma hem sent och full, väsnas och väcka mig. En hämnd från i förrgår natt när jag drog hem Jennie för en liten tebjudning mellan 01.30-03 (men för helvete, vi satt och viskade till varandra i soffan!). Jag blev iallafall väckt och jävligt störd kl 01.41 och sedan kunde jag väl somna igen vid 03-tiden. Inte så lätt att somna om när någon kommer hem och däckar på sängkanten. Hur kan man inte LÄGGA SIG I SÄNGEN när man sitter på sängkanten och sover???!!! VAAAA???!!!

Nejdå, jag är inte bitter. Har jag tur kanske jag kan spara min trötthet till planet ikväll så att jag sover bort flygresan upp till Luleå?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha... sorry babe, helt och hållet mitt fel!

2011-01-07 @ 12:34:33
Postat av: Sandra

Haha så härligt och läsa när du skriver...fick mig ett gott skratt! Hälsa Fredde! Kram

2011-01-08 @ 15:47:46
Postat av: T A

Hej

Vill du bli brevkompis ?

Skriv i sådana fall till mig på e-mail.



Hällsningar T A

2011-03-10 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0