Blommor och vuxenpoäng


Emma var förbi mig i söndags och hade med sig en blomsterkvast med ilsket ihopknipna gröna knoppar. Men den som väntar på nåt gott... nu, nästan en vecka senare får jag äntligen tillfälle att utbrista; Åhh, vilka vackra... tack så mycket!

Anledningen till blomsterutdelningen var ju att jag fyllt år nyligen och jag känner att vuxenpoängen trillar in en efter en, för jag känner att jag verkligen börjar uppskatta snittblommor! Krispiga tulpaner i ett välstädat hem... eller varför inte dessa fantastiska liljor? Då var det bara det välstädade hemmet som saknades.


Kommentarer
Postat av: Emma H

Varsågod! =) Vad roligt att de äntligen slog ut!



Peppad inför klungan imorgon! =)

Och vad fin din blogg blivit!

2011-04-09 @ 11:35:57
Postat av: Fattygirl

Ja, och de är säkert fräscha en hel vecka till! Det ska bli kul att vara kulturell igen imorgon.

2011-04-09 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0