Släpp fångarna loss det är vår!


Idag har det varit så fantastiskt ute att jag verkligen inte velat vara någon annanstans i världen. Den här bilden på ett hav av vitsipppor tog jag för en timme sen i Årsta. Jag har rört mig runt i stan hela dagen, gick ut vid 10.00 och promenerade i Hammarby sjöstad och runt på söder en timme tills Niklas ringde och ställde in vår planerade brunch på Gino på Skånegatan. Istället tog jag mina små tassar bort till Kungsholmen där det slutligen blev brunch. Jag och Julia tog sen en promenad runt Kronobergsparken, men den promenaden kommer att få ett helt eget inlägg. Sen promenerade jag hela vägen hem och lagade lite käk som jag tog med mig till Grynkvarnsparken som ligger nedanför vårt hus. Blev en dryg timmes chill där innan jag tänkte gå in och göra nåt vettigt. Dammsög och hängde tvätt, men vafan, solen sken ju fortfarande! Kunde inte stanna inne utan gick ut igen och tog en promenad i Årsta och en sväng över Årstafältet. Hela dagen jag har lyssnat på Magnus Betnérs podcast som är från hans radioprogram på Bandit Rock. Jag är så laddad av endorfiner och solljus att jag nästan känner mig rent religiöst hög på livet. Om söndagar alltid kunde vara såhär ska jag på allvar ge upp min söndagsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0