Up north

Sitter och laddar upp inför morgondagens flygtur. I natt har jag passande drömt om en flygkrasch, det händer med jämna mellanrum... jag är aldrig med på planet utan ser bara själva kraschen. Även om det är en sanndröm har jag alltså fortfarande chansen att överleva. Gäller att tänka positivt! Nej, men jag har en supertrevlig helg framför mig. Ska upp till Umeå och hänga med gamla kära efyran! Vi ska äta på ekologisk säsongsbaserad restaurang, shoppa, dricka vin och borde även få hinna känna lite sparkar från det lilla knytet i Elins mage! Det har hunnit bli kallt och vitt på marken uppe i norr så jag har köpt vinterjacka oxå så jag 1. slipper frysa och 2. slipper bli kallad "jävla stockholmare" vilket är lätt hänt om man jag fryser i en ofodrad skinnjacka hela helgen...  

Bild snodd från deras fina blogg kärlek etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0