Fredagkväll Grown Up Ed.


Man kan ju lätt tro att jag sitter hemma i beckmörker med en stor snus under läppen, av döma av bilden men så är inte fallet... Hemma ja, men vi har tänt 11 värmeljus och tre mysbelysningslampor (räknade just) så så satans mörkt är det inte. Snusar gör jag inte heller! Kunde däremot inte hålla mig från vinet ikväll, blev några glas till lövbiffén och den bacon- och ostgratinerade sparrisen, är ju ändå fredag... Sitter och pratar om jobb och liv, filmen Baksmällan går på tv i bakgrunden, nu spelar de Phil Collins "I can feel it coming in the air tonight" och då tänker jag lite på Elin såklart. Bara för att det är Phillan liksom...

Trevlig helg hörrni!


Kommentarer
Postat av: elinn

åh så mysigt det låter. vin, phil och mysbelysning=)

Själv var vi på bio och såg Cornelis filmen, rekomenderas starkt! Hoppas du får en trevlig lördag! kram

2010-11-13 @ 10:44:16
URL: http://karleketc.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Den ska jag absolut se, förstod att den skulle vara himla bra!

2010-11-13 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0